גוגל שואפים שמערכת הפרסום שלהם תהיה כמה שיותר נוחה, פשוטה וידידותית למשתמש ולכן מוציעה באופן קבוע מדריכים, פיצ'רים חדשים וטיפים לשפר את הפרסום דרך גוגל. בפועל כדי לפרסם בגוגל לא צריך ניסיון אך כדי שהפרסום יצליח באופן קבוע צריך ניסיון וידע בתחום.

יש לכם עסק? רוצים להתחיל לפרסם בגוגל? לא בטוחים שאתם יכולים לפרסם באופן עצמאי את העסק שלכם? הכנו עבורכם עצות מעולות העוזרות לכל מי שרוצה להתחיל לפרסם בגוגל את העסק שלו:

  1. הקפידו על בחירת ביטויי מפתח רלוונטים:

ביטויי מפתח עוזרים לגוגל להבין את הקשר בין הקמפיין, לקהל היעד לבין התחום הרלוונטי. בעזרת ביטויי המפתח גוגל יודעים איפה להציג את המודעה, לאיזה קהל להגיש את המודעה ועל אילו ביטויים המודעות יופיעו. בחירת ביטויי המפתח צריכה להיות עם מחשבה לעתיד ולא רק לפי גודל נפחי החיפוש. יש הרבה ביטויים עם נפחי חיפוש גבוהים שלא בטוח יתאימו לקמפיין שלכם. בחירת ביטויים הרלוונטים ביותר לקהל היעד שלכם תעזור ישירות להגביר מכירות בעסק. 

  1. נהלו את תקציב הפרסום בצורה נכונה:

אחד הדברים המשפיעים על קמפיין הפרסום בגוגל שלכם הוא נושא התקציב. נסו לנצל את תקציב הפרסום שלכם בצורה מחושבת עם חשיבה קדימה, לעתיד. לא תרצו לנצל את כל תקציב הפרסום שלכם בפעם אחת אלא תרצו לפרוס אותו למספר חודשים. במידה ויש לכם קמפיין שעובד בצורה טובה אולי שווה להעביר תקציב נוסף אליו וכדומה.

  1. הקימו עמוד נחיתה ייעודי לקמפיין:

פרסום בגוגל יכול להוביל את הגולשים לעמוד הנחיתה שתגדירו, בין אם מדובר בעמוד המופיע בתוך האתר ובין אם מדובר בעמוד נחיתה נפרד. עמוד הנחיתה חייב להיות רלוונטי לנושא הקמפיין בטח אם מדובר בעמוד מטרה בתוך האתר. נסו להוסיף בעמוד הנחיתה אלמנטים שיווקים שיעזרו לעודד את הגולש לבצע פעולות ולהשאיר פרטים לחזרה כגון טקסטים עם קריאה לפעולה, אלמנטים ויזואלים כמו תמונות או וידאו, צבעים המשדרים רגיעה, טופס ליד קופץ וכדומה. חשוב מאד שעמוד הנחיתה יכיל מסרים שיווקים ממוקדים וכן, תהליך השארת הפרטים חייב להיות קצר וקולע ולא ארוך ומייגע.

  1. כל התשובות מופיעות בגוגל:

אחד הדברים היפים בגוגל הוא שגוגל דואגים כל הזמן להתחדש ולהכניס דברים חדשים למערכת הפרסום שלהם, דבר הגורם למצב בו צריך כל הזמן להתעדכן וללמוד את התחום. על מנת להישאר מעודכנים ולהמשיך ללמד את עצמכם פשוט עשו חיפוש בגוגל. האינדוקס של גוגל מציג מידע רב על עולם הדיגיטל והשיווק של עסקים באינטרנט. בלוגרים ואנשי מקצוע מפרסמים ידיעות ומידע רב בזירות תוכן שונות, דבר היכול לעזור במידה ויש שאלות או דברים שלא מצליחים לפתור.

לסיכום

כל אחד יכול לעשות פרסום בגוגל והתחיל לקדם את העסק שלו בגוגל ובאינטרנט אך כדי שהקמפיין יצליח באופן קבוע צריך ניסיון וידע בתחום. אם רוצים להתחיל לפרסם בגוגל מומלץ ללמוד לבד או לעשות קורס ולהתחיל בקידום של עסק קטן ומשם לאט לאט לגדול ולעבור לאתרים נוספים גדולים יותר.

בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *